Anawin proiektuaren bukaera, sintesia-konklusioa

Gaur gure proiektuaren aurkezpena egin dogu eta nire taldekidetaz eta lanaz oso arro sentitzen nahiz. Uste dot proiektu hau oso lagungarria izan dela eta hainbat gauza ikasteko aukera oso ona izan da, nire ustez, Jesus eta bere bizitza ezagutzeko ezin bestekoa da bere garaiko gizartea eta nola funtzionatzen zuen ezagutzea. Gaur, proiektua egin ostean ederki sentitu naz, lan handia egin ostean fruituak jaso dituguzalako ,eta badirudi beste kidek eta kq-k lan hori ikusi dutela eta hainbat gauza esan digute: Hasteko Nahia eta ni oso ondo egin dugula esan deuskue baina liher eta peio oso gutxi hitz egin dute eta hurrengoan hobetu beharko dogu hori.baita ere kartulina oso ondo eginda egoala esan deuskue.Proiektu honi esker jesus erta bere gizarteari buruzo hainbat gauza ikasi ditut eta kobeto ulertu dot jesusen heriotzaren arrazoia. Zaiena izan da nire ustez, momentu zaietan aurrera egitea nahia robles eta liher egun batean ez zirenez etorri gauza batzuk amaitu nebazalako etxean, baina guztiek lan handia egin dugu. Gure lanatik zer edo zer aldatuko banuke, denboraren aprobetxamentua izango zen egun asko igaro genituen eta gauzak antoatzen. Hasieran esan dodan moduan, nire taldeaz eta gure lanaz harro sentitzen naz beste proiektuan baino askoz hobeto ikusi dodazalako eta baita ere nire burua hobeto ikusi dot. Hurrengoan, lanaren banaketa ikasterakoan hobetu behar dot eta baita ere denboraren aprobetxamendua, eta ziur nago hurrengoanhobeto egingo dudala!

Comentarios

Entradas populares de este blog

Anawin proiektuaren hasiera

Anawin proiektuaren laugarren astea