Extra extra proiektuaren bukaera,sintesia-konklusioa

Aste honetan gure proiektuaren presentazioa egin dugu,asteak eta asteak taldeka lan egiten egon eta gero amaiera emon genion asteartean gure lanari.Jesusi buruz eta ebanjelioei buruz gauza barriak ikasten eta aldi berean egunkari bat egiten aritu gara.Aurkezpen egunean,pixka bat urduri jarri nintzen eta hasieran trabatu nintzen baina bigarren atala oso ondo atera zitzaidan.Naiz eta ez hasi oso ondo,kideek eta kq-k esan ziguten oso ondo egin gendula baina atal bat falta gendula,beste taldeak moduan.Nire uztez zaiena,taldean lan egitea izan da,batzutan g ez garalako bat etortzen eta haserrantzen garelako,baina baita ere ordenagailuekin lan dexente bat egitea erronka handia izan da.Hurrengorako haieratik ondo antolatuta egotea kontuan izango dut,eta euskeraren erabilera baita hobetu beharko nuke.Oso arro nago nire talde kide guztiengaitik,nahiz eta ez hasi ondo aurrera jarraitu gendulako eta oso amaiera ona izan gendulako.Hurrengorako,gauzak lasaiago hartu behar ditut eta lasaiago egon behar naz,urduri ez jartzeko.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Anawin proiektuaren bukaera, sintesia-konklusioa

Anawin proiektuaren hasiera

Anawin proiektuaren laugarren astea